30 marca 2013

guest designer & freebies!


Hu, hu, hu! Ale mię zaszczyt kopnął. Otóż zacna grupa przyklej to zaprosiła mnie do współpracy :) Na początku nie wiedziałam z bardzo co i jak wyjątkowego mogłabym dla dziewczyn przygotować, bo ja jestem mało sprytna w te klocki. Ale w końcu doszłyśmy z Lejdiś do porozumienia, że jest jedna rzecz, którą umiem - printable :) Ostatnimi zaś czasy strasznie wzdycham do wszystkich drobnych dodatków typu karty do Project Life, albo drobne tagi różnych zagranicznych firm - no ale to wiąże się z kosztami. Dlatego też przygotowałam swoje (i zdradzę wam w sekrecie, że to nie będzie koniec), które wystarczy tylko ściągnąć i zapuścić w drukarce na nieco grubszym papierze (fajny efekt daje taki ze szkicownika), wyciąć i gotowe!

Wow! I'm so happy to be asked by przyklej to group to be their guest designer :) At the beginning I didn't have quite an idea with what I can show up there, as I'm not the brightest in this topic. But then after some talks with Lejdi wi came up with the solution, there's one thing that I'm good at - printables :) Lately I long for all the small paper things you can add to your scrapbooking. All those Project Life cards and small tags from foreign companies - but this equals money I don't have too much. That's why I decided to prepare my own ones (and I tell you in secret that this will not be the end of it), which you can just download, print on thicker paper, cut out and use freely in your projects!

▶▶▶ ściągnij tutaj ◀◀◀
▶▶▶ download here ◀◀◀

Wraz z darmową kolekcją printabli przygotowałam dla Was także inspirację z ich użyciem. LOs jest odpowiedzią na pracę Magdy, związaną z moją wizytą w Krakowie, jest także liftem innej jej pracy z tego posta. Jak widzicie gotowe karty fajnie uzupełniają LOsa i wraz z tagami tworzą kolejne warstwy dodające przestrzenności w pracy. 

Together with the collection of free printables I prepared an inspiration page for you with them. This LO is an answer to Magda's page, connected with my visit to Cracow, it is also a lift of one of her works from this post. As you can see the cards together with tags add the layering making the page more dimensional and thus more interesting.




Jeśli spodobały wam się moje printable i użyjecie je gdzieś w swoich pracach, podzielcie się linkiem do swoich blogów, a chętnie wpadnę do was by obejrzeć gotowe efekty i nie zapomnijcie wspomnieć od kogo je macie, będzie mi strasznie miło :) buziole!

If you like my printables and you use them in your works, please share the link to your blog I will watch the effects with pleasure. And don't forget to mention where you get them from, it'll be very nice :) kisses!

xoxo

16 komentarzy:

  1. Anti, miej litość dla moich nerwów! Toż ten scrap jest powalający! Kocham takie lekkie kolory!
    A obrazki.... Ciągle gdzieś mam te co od Ciebie wydrukowałam kiedyś i od czasu używam, lubię bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :** Noomiś strasznie dziękuję :) I widzę w Twoich pracach jak czasem się przewijają moje odatki, strasznie mi wtedy milo :)

      Usuń
  2. Antiś, scrapiszcze CUDOWNE. Kunszt na najwyższym poziomie- kolory, chlapania, dobór papierów. Kocham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajj, ajj, ajj buraka spale normalnie :D dziekuje :**

      Usuń
  3. aaaaa pozostałam bez słów! powaliłas mnie tym scrapem - jest cudowny! cudowny cudowny cudowny :) a zdjęcie jest po prostu wisienką na torcie ;) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Ty mnie za kazdym razem powalasz Swoimi pracami :P zawsze jestem bliska zawalu z powodu zachwytu :D Masz teraz w zamian :** dzieki!

      Usuń
  4. o przepraszaaaam, to jakieś pomówienia. ja wcale nie stwierdzałam, że jest JEDNA rzecz, którą potrafisz! bo powaliłabyś nas wszystkim, co zrobisz. ale printable to fantastyczna rzecz, bo nie dość, że post jest bardzo inspirujący, to jeszcze każdy może mieć z niego coś dla siebie :)

    praca jest rewelacyjna, te kolory odciągają mnie od wyglądania przez okno ;)

    wielki buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahaha :D noo nie do końca :P nie jestem dobra w recyclingowe rzeczy, jestem leniwa i lubie gotowce :D

      :**

      Usuń
  5. o w mordeczkę! jakie cudeńko! PIĘKNY cukiereczek :))
    a za printable baaardzo dziękuję, skorzystam na pewno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję CI bardzo :) Mam nadzieję, że będzie się z nimi dobrze pracować :)

      Usuń
  6. Swietne! Wesolych Swiat Kochana*

    OdpowiedzUsuń
  7. słodziasty jest ten scrap!
    a z printablami pracuje się super! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci bardzo! Świetnei bylo zobaczyć Twoją pracę z moimi dodatkami :)))

      Usuń
  8. Przepiękny scrap! Takich kolorów mi teraz trzeba! Chyba zliftuję go sobie, ok? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* Jak najbardziej, nie ma problemu, liftuj i pokazuj wynik :)

      Usuń