02 marca 2013

march- plans and summaries

Ale dzisiaj był cudny dzień! Jeszcze gdyby nie wiało takim chłodem dałabym się nabrać, że jest już wiosna. Ale jeszcze chwila i przyjdzie :) Trzeba się więc na nią przygotować, pożegnać z zimą i zaplanować co i jak.

Wow! We had such a sunny weather today! If not the cold breeze I could believe it's spring. But we have to wait a little bit more for her :) I have to get ready for new season, say goodbye to winter and plan new things.


Luty był stanowczo leniwy i spokojny. Trochę za mało twórczy, ale planuję to nadrobić. Ale nie było tak źle. Odwiedziliśmy Kasię i Faba w Stanbule i już wydrukowałam sobie część fotek by uwiecznić tę wyprawę. W drogę udało mi się dobrze przygotować a w organizacji pomogła mi moja nowa kopertowa saszetka (100% DIY). I to by było tyle, czas zacząć myśleć o wiośnie.

February wasn't fabulous month - on the contrary it was lazyish and calm. Not to crafty, but I plan to catch up with this. But it wasn't all that bad. We went to visit Kasia and Fab in Istanbul, and I already printed some photos to document this trip.  The journey wouldn't be as organized as it was without my new envelope clutch (100% DIY). And that'll be all, now it's time to think about spring.


Wraz z dzisiejszym słońcem głowa zaroiła mi się od pomysłów i planów na najbliższy miesiąc:
With todays sun my head got filled with ideas and plans for the incoming month:

› wywołać klisze ze Stambułu ‹
› zacząć przepiśnik i zacząć ponownie planować posiłki ‹
› wiosenne porządki! ‹
› zaplanować foto wyzwanie ‹

4 komentarze:

  1. Kocham te przrpispwa czesc.... Chyba tez taka zaczne... Po maturze ;) nie umiem sie doczekac zdjec z Instambulu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) ahaha, zdjęc nie ma zbyt wiele, więcej jadłam niż zdjęć robiłam :) Ale zobaczymy co jest na kliszach :)

      Usuń
  2. Tak,... posiłki to i ja muszę zacząć planować, i zakupy dla nich. Szczególnie teraz, gdy zaczną sie wkrótce nowalijki i będzie mnóstwo produktów i mnóstwo możliwości na wspaniałe dania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJ taaak! Nowalijki :D jezu ale mi smaka zrobiłąś :D

      Usuń