05 marca 2013

pillowcase bags

Macie w domu zalegającą, nieużywaną pościel, albo chcecie sporo tkaniny w ciekawy wzór i niskiej cenie? Brakuje wam pomysłu co z tym wszystkim zrobić? No to ja mam dla was odpowiedź! W najnowszym recyclingowym wyzwaniu w Art-Piaskownicy przerabiamy starą pościel na nowe rzeczy. Ja od jakiegoś czasu potrzebowałam zorganizować się w podróży i aby bielizna nie leżała w plastikowych siatkach uszyłam takie oto zgrabne woreczki z poszewki na poduszkę.


Do you have a stack of old bedcloth at home, or maybe you're looking for inexpensive fabric with interesting pattern? You don't have an idea what to do about it? I have an answer for you! In the newest Art-Piaskownica recycling challenge we use old bedcloth to crate new stuff. Since some time now I was in need in organizing my undies during the trips, but I don't like to use plastic bags. Sewing bags from an old pillow case was a great solution.


Moja propozycja jest tylko jedną z wielu. Ze starej pościeli można zrobić dywanik, uszyć piżamę czy bluzkę, zresztą sami zobaczcie o czym mówię idąc do Piaskownicowego bloga.

My bags are only one of many possibilities on how to recycle bedcloths. Girls from Piaskownica showed that you can create as different things as a bathroom rug, pajama or a blouse. If you want to see what I'm talking about o to Art-Piaskownica blog and check for yourself :)

xoxo

9 komentarzy:

  1. Ha! Twoja waliza to siostra tej mojej! :) Cudo!
    I woreczki też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje woreczki są cudowne! Też muszę sobie kiedyś takie uszyć, na pewno lepsze to niż woreczki plastikowe! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dzięki :P 5 minut i 5 przeszyć maszyną :D nieobrobione dziurki na tasiemkę i włala :D

      Usuń
  3. cudniaste! ja jak Marysz w plastikach trzymam gaciory w podróży, szewc bez butów chodzi lol. może przed londynem sprawię sobie podobne :):) A zdjęcia mają super klimat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w plastikach tylko buty i brudy trzymam :) Takie worki szyje się strasznie szybko, jesli nie bawisz sie w specjalne obrabianie końcówki gdzie wplata sie tasiemkę. Polecam :)

      Usuń