18 marca 2013

we're all made of star-stuff -- journal --


Hellou w poniedziałek, a jak poniedziałek to art journal w ramach AJIS. Ta edycja jest chyba moją najulubieńszą. Noomi zaproponowała nam do interpretacji obrazy Mirandy Skoczek, które są po prostu świetne. Uwielbiam takie szarawe tło, plamy koloru i trochę geometrii. Swoją interpretację tematu oparłam o poniżej zasugerowany przez Noom obraz z kolekcji autorki. Nie wiem tylko czemu jakoś po skończeniu moich stron znów na mózg rzucił mi się cytat Carla Sagana, chociaż mało pasuje to musiałam go tam wciepić :) 

*source*

Hi there on Monday, if it's Monday it means that it's art journal time. This edition of AJIS is my favourite one. Noomiy has proposed us paintings of Miranda Skoczek, which are just great. I love the combination of the grey background, splashes of colour and pops of geometry. My pages were inspired by the picture above which Noom sugested to as as a main inspiration. The only thing is that I don't get it how my mind connected this painting with Carl Sagan's quote, I just had to put it on my page :)





A teraz hop do dziewczyn by zobaczyć ich interpretacje/ And now skip to girls to see their interpretations:

xoxo

16 komentarzy:

  1. twoj i lejdiszonka wpis mnie powalily!! sa cudowne!!!! no i swietna inspiracja!

    OdpowiedzUsuń
  2. nieziemsko piękne! a cytat absolutnie uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny wpis, to szare tło jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anti!!!!!!! Nawet nie wiesz jak się cieszę, że podałam właśnie ją!
    Chociażby dlatego, że mogłam zobaczyć TO dzieło!
    Padłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, Noom :** Ja Ci dziękuję też, bo poza AJIS to ona nadal bardzo mnie tyca :)

      Usuń
  5. Piękna inspiracja i bardzo udana Twoja interpretacja! :) Fajny macie ten swój żurnalowy tim inspirowany sztuką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci Aga :) No powiem CI, że gdyby nie team to nadal bym nie journalowała :)

      Usuń
  6. pięknie wyszło ;) tło genialne, tak jak i cytat ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to zinterpretowałaś.

    OdpowiedzUsuń