01 maja 2013

May - plans and summaries


Potrzebuję trochę się odświeżyć na wiosnę. Stąd też rysowany nagłówek dla dzisiejszego posta. Mam też nadzieję utrzymać ten rysowany trend dla moich comiesięcznych postów z planami i podsumowaniami. Jak wam się podoba taki pomysł :)

I need some spring refreshment. That's why the new type of title you see in here. I hope to keep the drawing style for a while for these monthly posts with plans and summaries. Do you like the idea?


Oj kwietniu, kwietniu! Było tak słonecznie i cieplutko, że trochę zawaliłam swoje plany, zwłaszcza te dotyczce wiosennego sprzątania :P Ale co tam, mimo wszystko było bardzo twórczo i pracowicie z czego jestem zadowolona. Na reszcie uwieczniłam wspomnienia jedzeniowe ze Stambułu w tym nie aż tak mini albumie. Ozdobiłam nam trochę mieszkanie malowanymi literami i natworzyłam się trochę rzeczy na nieudany dla mnie targ.

Oh my dear April! You were so sunny and warm that again I failed at my plans, at least those concerning cleaning :P But I'm not upset with you! This month was very crafty and I'm happy about that. Finally I saved my food memories from Istanbul in this not so mini album. I also decorated our home with new painted letters and created some things for not so good for me craft fair.


W maju czas przygotować się do wakacji! Oby były ciepłe, bo ja kupiłam letnie buty i bardzo chce je ponosić, poza tym chcę stworzyć kilka DIY kreacji: wyhaftować bluzkę i uszyć spódnicę albo sukienkę, zobaczymy jak mi to wyjdzie :) Chcę też skończyć ten rozpoczęty obraz i powiesić go nam nad łóżkiem. No i czas najwyższy aby zamienić czarno-białe fotografie w naszej małej galerii na jakieś kolorowe prace, najlepiej mojego autorstwa - tak w ramach ćwiczeń :P A ponad wszystko cieszyć się wiosną, oddychać świeżym powietrzem, cykać mnóstwo fotek i udać się na majowy piknik! A jakie są wsze plany na Maj? Ktoś ostał w majówkę w domu jak ja?

In May I want to get ready for summer holidays! I hope they will be hot cos I bought summer shoes and intend to wear them. Also I want to DIY some clothes: like a stitched blouse or sew a skirt or dress - well see about that :) I want to finish this painting and hang it above our bed. And it's a high time to change b&w photos in our home wall gallery for some colorful prints - preferably done by me :P And above all celebrate spring! Breathe fresh air, snap a lot of photos and go on a may picnic  And what are your plans for may? Anybody stayed home on a spring brake like me?

buziole
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz