04 września 2014

PL week 13 for Gossamer Blue

Ahhh! Ten tydzień w albumie oglądam raz po raz z radością. Co prawda przed wyjazdem toczyło się jakieś życie, ale tę rozkładówkę postanowiłam poświęcić całkowicie naszym wakacjom w Barcelonie :) Zrobiłam ją przy użyciu najnowszych kitów od Gossamer Blue. To jedne z najlepszych zestawów w karierze GB moim zdaniem. Cudne kolekcje od Shimelle i Crate Paper, piękne oryginalne karty zaprojektowane przez One Little Bird specjalnie dla GB. Wszystko w moich ulubionych kolorach z dodatkiem złota, które po prost genialnie podkreśla nasze słoneczne wspomnienia.


Ohhh! This week in my album fills me with happiness every time I look at it. Although there was some life before we left for our vacation but I decided that these spreads will be only about our stay in Barcelona. I made it with the newest products from Gossamer Blue. I have to day that these kits are one of the best in GB's career. Beautiful materials by Shimelle and Crate Paper and awesome cards designed by One little Bird especially for GB. All of this in my fav colors and with a hint of gold that just perfectly fits our summer holiday memories.

lewa strona: / left side:

prawa strona: / right side:

i moje ulubione detale: / and my fav details:







14 komentarzy:

  1. jakie piękne zdjęcia ♥ i śliczna z Was para!!
    idzie się zrelaksować oglądając te strony, wszystko tak do siebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh so gorgeous ;) ach zazdraszczam!! Bcn marzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Musisz w pracy powiedzieć, że tam są jakieś mega ważne konferencje :P Lowe!

      Usuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia zrobiłaś, a i Ty rówież ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne strony! Naprawde <3

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG! Jestem absolutnie zachwycona i zakochana! Jesteś dla mnie ogromną inspiracją! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj! Strasznie miło mi czytać takie słowa! Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  6. jaki świetny wakacyjny klimat ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)) Cieszę się, że właśnie ten klimat udało się uchwycić :)

      Usuń
  7. Ale masz fajne "zdziwione" foto hehe :D strony Barcelonowe wyszły Ci bosko, są takie jasne, słoneczne i wakacyyyjne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha :D to wiesz jest mój stan domyślny :D ahaha

      Usuń
  8. jestem zakochana w każdym cm sześciennym tego spreadu! :)

    OdpowiedzUsuń