30 listopada 2015

IMC photo challange 2015


Hej kochani! To już jutro! Pierwszy grudnia :) Jak tam nastroje? Ja jeszcze nie ruszyłam żadnych kartek ale jedno mam już gotowe, listę pomysłów na zdjęcia, które pomogą mi udokumentować nadchodzący okres przedświąteczny. Grudzień to trochę podły miesiąc - ciemno, zimno niby nie bardzo chce się wyciągać aparat czy telefon. Ale zaufajcie mi, nawet nieidealne zdjęcie jest świetną pamiątką. Mówicie, że przy sztucznym świetle wychodzą paskudne zdjęcia? Zamieńcie je na czarno białe i dodajcie kolorową ramkę. Jest za zimno na zdjęcie rękawiczek? Może rozgrzewające serducho w kieszeni płaszcza pomoże? Nie macie czasu? Myślę, że tematy są na tyle proste, że kadry ułożą się same i jedyne co jest potrzebne to kliknąć spust migawki i gotowe :)


A więc zapraszam do działania. Lista jest tylko podpowiedzią i wcale nie będę jej robić po kolei, a wykonane zdjęcia na pewno znajdą się w moim grudniowniku. Moje działania będę Wam pokazywać na Instagramie i Fanpage'u oznaczając je hashtagiem #IMC2015foto. Jeśli chcecie dołączyć do zabawy będzie mi bardzo miło :)


Przygotowałam też dla Was wersję polską
(wraz z angielską)
do pobrania

To co? Działamy!


6 komentarzy: