06 listopada 2015

PL week 13

Hej kochani :) Dzisiaj przybywam do Was z cudownym tygodniem, który pokazał mi jak piękne może być życie. Najpiękniejszym wydarzeniem była wyprawa w góry z moimi koleżankami. Nigdy nie marzyłam nawet o tym, że kiedyś będę miała takie dziewczyny, a jednak. Ale nie tylko to było cudne - rozpoczęłam nową fajną współpracę, w której zaufano moim umiejętnościom fotograficznym. Zawsze chciałam tego spróbować, a co lepszego jest do samorozwoju, jak nie wyzwania :)


Hello :) Today I come to you with one of the best weekends in my album. It shows how good life can be. The best thing was a mountain city escape with my best girl friends. I never even dreamt of having pals like them, but it happened. But not only this was amazing, I started a new coop. A friend of mine entrusted me with taking photos for her and you know what? I always wanted to try this and I love this challenge :)







6 komentarzy:

  1. Zdjęcia z Waszego wypadu podziwiałam już na fejsbuku :D jestem w nich zakochana! Ten lisek skradł mi serducho :)
    Pozazdrościć takiego babskiego wypadu, cięzko tak zebrać grupę - a wam się udało!

    Trzymam kciuki za nową współpracę foto - chociaż nie wiem po co, bo i tak wiadomo, że zrobisz nieziemskie zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak w 100% sie nie udało, ale ciesze się, że w ogóle coś wyszło :)) Zdjęcia są jednymi z moich ulubionych tego roku :)

      Usuń
  2. ależ zazdroszczę Ci tych gór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie,że udał Ci się wypad!
    Ja uwielbiam góry!
    GRATULUJĘ WSPÓŁPRACY!
    Obserwuję!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń