01 września 2016

PL weeks 4 & 5 with Gossamer Blue

Hej hej kochani! Ach… to już wrzesień, gdzie zniknął mi sierpień? Wiadomo :) A tym czasem mam dla Was ostatni przed-Juliowy wpis do kieszonkowego albumu. Tygodnie 4 i 5 to duużo czasu spędzonego wspólnie z Piotrkiem oraz spotkania ze znajomymi po raz ostatni w dwupaku. A wszystko to okraszone cudownymi wrześniowymi zestawami od Gossamer Blue, które idealnie dopełniają lipcowe zdjęcia.

materials: wrześniowe zestawy Gossamer Blue
Cieszę się, że udało mi się wykorzystać lipiec jak najlepiej i zamknąć wiele spraw przed przyjściem Julii. Ostatnie przygotowania i zakupy, ostatnie wyjścia a wszystko to złapałam do albumu. Ciekawostka - tydzień przed planowanym terminem jeszcze prowadziłam auto na wesele naszych znajomych :D A ostatni tydzień spędziliśmy na codziennych długich spacerach i łapaniu pokemonów w parku. Zaś wisienką na torcie była improwizowana, piątkowa wizyta Miry, Oli i Pawła :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz